Οδηγός για υπηρεσίες SEO στην Ελλάδα

By | 09/09/2022

Όποιος έχει κάποια επιχείρηση που δραστηριοποιείται, ένα eshop ή ακόμη και ένα site ή blog, γνωρίζει τη σημασία που έχει το SEO. SEO σημαίνει Search Engine Optimization και είναι μία διαδικασία που σκοπό έχει να σας φέρει όσο το δυνατόν πιο ψηλά στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζητήσεων σχετικά με το site σας. Με άλλα λόγια, το SEO θα φέρει την επιχείρηση σας στα μάτια των ανθρώπων που την ψάχνουν, κάτι που είναι πολύ πιο αποτελεσματικό από τη διαφήμιση, γιατί είναι τελείως στοχευμένο. Επιπλέον, όσο πιο ψηλά είναι η επιχείρηση σας στις σελίδες αποτελεσμάτων, τόσο μεγαλύτερο θα είναι το traffic της σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αφού οι χρήστες του διαδικτύου προτιμούν τις σελίδες που βγαίνουν ψηλά στις μηχανές αναζήτησης.

Μπορεί το SEO είναι τόσο σημαντικό στον κόσμο διαδικτύου, ωστόσο λίγοι ξέρουν πώς να επιλέξουν τον σωστό επαγγελματία που θα αναλάβει την επιχείρηση του. Ας δούμε λοιπόν έναν απλό οδηγό για το SEO Greece, το SEO στην Ελλάδα δηλαδή.

Προτιμήστε τοπικές επιχειρήσεις και ειδικούς

Ας ξεκινήσουμε από τα εντελώς βασικά: ο SEO expert ή η επιχείρηση SEO που γνωρίζει καλά μία αγορά θα έχει και τα καλύτερα αποτελέσματα για τους πελάτες της στην εν λόγω αγορά. Μπορεί λοιπόν να υπάρχουν επιχειρήσεις με πολύ καλές αξιολογήσεις στο εξωτερικό, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι η καλύτερη λύση για την αγορά της Ελλάδας. Εννοείται ότι θα κάνουν ό,τι μπορούν για να μάθουν την αγορά, αλλά αυτό θα πάρει χρόνο. Εμπιστευθείτε τοπικές επιχειρήσεις λοιπόν για καλύτερα αποτελέσματα.

Επιλέξτε μία επιχείρηση που είναι ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης

Αν ψάξετε στο Google ή κάποια άλλη μηχανή αναζήτησης για SEO Greece, σίγουρα θα βρείτε δεκάδες, αν όχι εκατοντάδες αποτελέσματα. Για να γλυτώσετε χρόνο και κόπο να έχετε στο μυαλό σας ότι όσοι δεν είναι στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων – όσο πιο ψηλά, τόσο το καλύτερο – δεν αξίζουν την προσοχή σας. Μπορεί να ακούγεται λίγο σκληρό αλλά σκεφτείτε το εξής: αν μία επιχείρηση που ισχυρίζεται ότι μπορεί να σας πάει στις πρώτες σελίδες της Google, δεν μπορεί να το πετύχει αυτό για τον εαυτό της, τότε μάλλον δεν μπορεί να το πετύχει και για την επιχείρηση σας.

Μην εμπιστευθείτε υποσχέσεις για άμεσα αποτελέσματα

Το SEO είναι μία διαδικασία που για να γίνει σωστά, μπορεί να αποδειχθεί αρκετά χρονοβόρα. Ένας ειδικός SEO θα πρέπει να καταστρώσει ένα σχέδιο και να κάνει αλλαγές και κινήσεις τόσο στην ίδια σας τη σελίδα όσο και πέρα από αυτή, κάτι που σίγουρα χρειάζεται αρκετό χρόνο. Το μεγάλο όφελος του SEO είναι ότι παρέχει μόνιμα και μετρήσιμα αποτελέσματα. Όσοι υπόσχονται ΑΜΕΣΑ αποτελέσματα, ή θα εφαρμόσουν κάποια ψηφιακή καμπάνια διαφήμισης που θα έχει κάποια αποτελέσματα γρήγρορα, τα οποία όμως θα είναι παροδικά, είτε θα κάνει «παράνομων (black hat)» τεχνικών, κάτι που θα γίνει αργά ή γρήγορα αντιληπτό από τις μηχανές αναζήτησης και θα έχει καταστροφικές συνέπειες για το site σας.

Ζητήστε δείγματα δουλειάς

Όπως είπαμε και πριν, το κύριο πλεονέκτημα του SEO είναι ότι μπορεί να δώσει μετρήσιμα αποτελέσματα. Εννοείται λοιπόν ότι πριν να συνεργαστείτε με μία επιχείρηση ή έναν SEO expert, θα πρέπει να ζητήσετε δείγματα της δουλειάς τους. Θα πρέπει με απλά λόγια να σας δείξουν κάποιους πελάτες που ανέλαβαν και να σας παρουσιάσουν αναλυτικά πόσο βελτιώθηκαν η επισκεψιμότητα και τα κέρδη του site κατά τα στάδια της εκστρατείας SEO αλλά και μετά το τέλος της. Με αυτόν τον τρόπο θα αποκτήσετε μία καλή εικόνα για τις δυνατότητες τους.

Προτιμήστε την εμπειρία

Εννοείται ότι όσο πιο μεγάλη εμπειρία έχει ένας επαγγελματίας ή μία επιχείρηση του κλάδου, τόσο πιο αποτελεσματικά θα καταφέρουν να φέρουν εις πέρας την εκστρατεία σας. Επιπλέον, τα λάθη στο SEO μπορεί να αποδειχθούν μοιραία, γι’ αυτό είναι καλό να εμπιστεύεστε άτομα κι επιχειρήσεις με εμπειρία για να μην βρεθείτε προ δυσάρεστων εκπλήξεων, έστω και κατά λάθος.